Skoringen har landsdækkende retur- og bytteservice. Kunden skal blot medbringe byttebon, kvittering eller faktura fra webshop.

Bytte (prisdifference)
En sko købt i webshoppen, kan byttes i en af butikkerne, hvis størrelsen er på lager. Selvom skoen er dyrere i butikken, så skal kunden ikke betale for prisdifferencen.

Returnering
En sko købt i webshoppen, kan altid returneres i en af butikkerne, også selvom skoen ikke er i butikkens sortiment. Kunden får pengene udbetalt og ikke som tilgodebevis. Skoen kan returneres til Prime Cargo.

Børnenes Dag (varebytte)
Sko købt i forbindelse med Børnenes Dag i webshoppen, kan byttes til anden størrelse i en af butikkerne, hvis størrelsen er på lager. Kunden skal ikke betale for en evt. prisdifference.

Afhentning i butik
Sko købt i webshoppen med afhentning i butik. God service at informere kunderne, når pakken er kommet til butikken fx med sms eller et opkald.

Gaver
Sko som gave kan altid returneres i en af butikkerne. Her får de pengene udbetalt kontant og ikke som tilgodebevis.

Udsalgsvarer
Varer købt på udsalg i webshoppen, kan altid ombyttes i butikkerne uden, at kunden skal betale for prisdifferencen.

Restsalg/udsalg
Varer købt på udsalg i webshoppen, kan altid returneres i butikkerne. Varer købt på restsalg kan kun returneres til webshoppen. Det vil meget tydeligt fremgå af fakturaen, hvis det drejer sig om restsalg. Under webshoppens udsalg bliver restsalgskategorien fjernet. Ved tvivl, så kontakt kundeservice.

Reklamationer
Webshoppen:
Den returnerede vare tages retur som Varebytte under SHOEshop.

Kunden får udbetalt pengene og varen registreres som Reklamation via SHOEshow for at
få godtgørelse. Har der været udlæg for reparation kan dette ligeledes godtgøres via SHOE-show.

Den reklamerede vare SENDES IKKE tilbage til Prime Cargo, men gemmes i butikken i 3 mdr.